06 Mei 2010

Akhirnya sebuah perjalanan, bermula perjalanan baru...

Alhamdulillah,
syukur kepada ALLAH swt, terlepas akhirnya daripada dugaan praktikal selama 3 bulan. Majlis diner untuk raka-rakan juga telah selesai. Kini apa yang tinggal hanya kenangan dan urusan untuk balik ke kampung halaman. Lepas ni, InsyaALLAH kalau tidak ada aral melintang, mungkin akan menjejak kaki ke alam pekerjaan yang sebenar, tanggungjawab sebenar, realiti sebenar, takda da praktikal-praktikal. Berharap juga dapat mengakhirkan zaman bujang ini cepat-cepat..hehe..

Apapun, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang pertama kepada kedua ibubapa saya yang memberikan sokongan zahir dan batin, kepada pihak BPG kerana menawarkan DPLI kepada saya, kepada semua pensyarah dan staff INSTED yang banyak memberi tunjuk ajar dan bantuan sepanjang saya belajar, kepada rakan-rakan yang sentiasa ada di sisi ketika susah dan senang, yang menemani ketika kesunyian. Harap semua berjaya dalam bidang masing-masing.

Bagi yang bujang, cepat-cepatlah mencari. Yang sudah berpunya, cepat-cepatlah bertunang. Yang sudah bertunang pula, cepat-cepatlah kenduri. Yang sudah berkahwin, jangan merancang sangat, rezeki tuhan maha luas. Lama juga rasanya tidak berblog, ayat pun skema sedikit. Harap-Harap selepas ini, blog ini akan kembali aktif..^_^

0 ulasan:

Catat Ulasan

About the author